چهارشنبه ۱۶ آبان
خُم خُم خآنه -تقدیم استاد خویی عزیزمان شعری از پژمان خلیلی
از دفتر شَه شَهِ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۱ شماره ثبت ۹۹۲۴۴
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب پژمان خلیلی
|
من امشب باز هم پیمانه دارم
نگاهی منتَظَر دیوانه دارم
هیاهوی قدمهای ات زبانم
ـ بسوزانی و من شعرانه دارم
از آن هَنگامه ها ی جام و ُجان هم
نگاه کافر ی مجدانه دارم
از ان اول الست ات می , فروشم
حریفا !داده یک هِنگامه دارم
در ان وامی که ساقی میبدآدآ
ترک های خُوتَن بر ُسرمه دارم
خمَوشم گه خمَوش بودن حرامم
تبحر زین می پیرآنه دارم
تمنای وصال روی و جعدات
به خال پارس ات پُرسآنه دارم
کما کوی کما کویان کوی ات
تمنای اشارات تو دارم
حریفا آه حریفا داد مارا
نگاه منفرد در سینه دارم
تمنایت به شوقم می رماند
تکلف از تویی دردانه دارم
به شوق عشق عاشق نام کوی ات
تحمل های بی اندازه دارم
بزرگا در ظرافتهای روی ات
کلام و طبع یک بیگانه دارم
نمی دانم نمی دانم ندانم
حراست از خُم خُم خآنه دارم
من امشب باز هم پیمانه دارم
نگاهی منتَظَر دیوانه دارم
|
|
نقدها و نظرات
|
چون بداحه بود منت بگذارید و بفرمایید اصلاح می گردد . | |
|
درود جناب خلیلی خوشحال می شوم دوستان آگاه خط خطی هایم را نقد کنند چه بهتر شما دوست گرامی این مهمرا انجام دهید. از به به چه چه بیشتر دوست خواهم داشت. 🌺🍃🌺🍃🌺🍃 | |
|
سلام عزیز و بزرگ من: نه متن موزن نثری بداحه به ذهنم رسید خدمتتون ارساتل کردم خواستم کارگاه تشکیل بدم دربخش کارگاه متاسفانه اعتبار موجود حاصل نشده بود. امیدوارم به چشم متنی اخباری ملاحظه گردد . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید