پنجشنبه ۱ آذر
درد های نگار شعری از مهدی سلیمانیان
از دفتر نگار من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۹۹۲۱۶
بازدید : ۱۹۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی سلیمانیان
|
تا کجای زندگی سهم تو دائم درد شد
از چه دردی ؟ رنگِ رویت زرد شد
تا کجای زندگی هر روز در حسرت گذشت
حسرتت گریه بروی شانه یک مرد شد
تو تمام من شدی ، من هم تمام تو شدم
همه اجزای تنم همراه و همدرد شد
هر دو آرام شویم لحظه دیدارو وصال
وعده ی دیدار روزی منحصر به فرد شد
تا که« پژمان» شد غمین از غم دوری نگار
بی نگار حال دلش عین زمستان سرد شد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرامی ممنون از نظر لطف شما | |
|
درود و سپاس جناب محمدی عزیز | |
|
سپاسگزارم بزرگوار درود برشما | |
|
سپاسگزارم استاد فتحی عزیز | |
|
درود بر شما جناب بخارائی عزیز سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم آقا ایمان عزیز | |
|
درود و سپاس جناب کیمیائی عزیز | |
|
درود بر دوست گرام سپاسگزارم از لطف شما مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید