سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        درددل والدین

        شعری از

        حبیب هدیه نژاد

        از دفتر زمانه حبیب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۹۹۲۰۷
          بازدید : ۲۰۲   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حبیب هدیه نژاد
        آخرین اشعار ناب حبیب هدیه نژاد

        چه آسان مارا به دست فراموشی سپردید 
        در یک آن مارا به آسایشگاه سالمندان فرستادید 
        بی هیچ دلیل وبرهانی رهایمان کردید 
        بر روی ما درهای خانه هایتان را بستید ورفتید 
        کی میشود باز یادی از ما کنید 
        یا بر خاطر شما آییم وبه ماسری زنید 
        شما دلبندان ما خواهید بود هرکاری که با ما کردید
        اما روزی پیر میشوید وهمان با شما میشود که با ما کردید 
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۱۴
        درود بزرگوار
        قدیم ها دعایی بود:
        "پیر با عزت شی پسر" خندانک
        بهنود کیمیائی
        سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹
        با عرض سلام و احترام خدمت شما شاعر گرامی بسیار بسیار عالی بود روزتان خوش
        طوبی آهنگران
        سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۱۵
        سلام بسیار زیبا
        سروده اید
        احسنت
        مجتبی شهنی
        سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۳۱
        درود فراوان
        بسیار بسیار
        زیبا و عالی
        بود🌺
        فاطمه غیبی پور
        چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۵:۵۹
        درود به شما و تفکر ارزش گرای شما خندانک خندانک خندانک پیروز باشید خندانک
        حبیب هدیه نژاد
        شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۵
        از همه شما عزیزان بخاطر دلگرمی پر از عاطفه واحساس عاشقانه کمال تشکر را دارم
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0