دوشنبه ۵ آذر
بر باد رفته شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۲۹ شماره ثبت ۹۸۹۵۵
بازدید : ۱۳۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بر باد رفته
تو معنای بوسه ای
به گونه های ، منِ وارفته
تو معنای امیدی
به منی که خیلی وقته ،
از یاد رفته
تو یه حاملی ز پیغام
به منِ برباد رفته
تو شبیه نوشدارویی
که خیلی دیر رسیدی
به منِ سهراب گونه
دگر اکنون ، نیمی از جانِ من
از کالبدم رفته
دگر هیچ افاقه ای نیست
بهرِ روحی که ،
همچون باد رفته
به روی شاخسارِ حادثه
به شمشیرِ ضربه های حاد ، رفته
او در این عالم ، عدل کم دیده ،
زیاد یادش نیست ، بجز ظلمی و ظلمت
او به دستِ جُورِ دنیا ، پای چوبِ دار رفته
او سوی خدا
به التماس های قضاوت ،
او سوی اِلٰه و محکمه ، به دنیای دگر
بهرِ کسبِ داد رفته
روح ، که همچون جسم نیست ، گاه، شل و وارفته
او به پای قرصِ خویش و، عزمِ راد رفته
دگر غمگین نیست تا ابد
چون ز دنیای فنا
سوی دلدارش ، شاد رفته
بهمن بیدقی 99/12/7
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از لطفتان متشکرم مسرور باشید | |
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از لطفتان متشکرم سلامت باشید درپناه خدا | |
|
باسلام و عرض آقای قنبرپور بزرگوار از لطفتان متشکرم سلامت باشید درپناه خدا | |
|
باسلام و عرض آقای شهنی بزرگوار از لطفتان متشکرم سلامت باشید و شاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست