جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر علی خزایی ریژان
آخرین اشعار ناب علی خزایی ریژان
|
خداحافظ تا همیشه
قلب من پیشت میمونه
من که عاشق تو هستم
کی که اینو ندونه
..
خداحافظ عشق پاکم
تا ابد به فکرت هستم
شایدم اینو ندونی
من دیگه خسته ی خستم
..
خداحافظ بهتره نباشم
جایی که همش دروغه
انگاری اضافی ام من
انگاری سرت شلوغه
..
فکر من همش پیشته
نباید تنهام بزاری
نگو که همش تموم شد
نگو که دوسم نداری
..
هنوزم عاشقتم من
بگو این فقط یه خوابه
یه چیزی بگو خواهشا
نزار عشقمون بخوابه
..
نزار اینجوری بشکنم
هنوزم عاشقت هستم
منو از خودت نرنجون
بزار دستاتو تو دستم
..
خیلی زود فراموشت شد
که چقدر عاشقت هستم
طفلکی چشمای خیسم
طفلکی قلب شکستم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب استاد...مچکرم در پناه الله باشید | |
|
سپاس از شما بانوی هنرمند🌹🌼 | |
|
مرسی از توجهتون استاد بزرگ🌹🌼 | |
|
درودها مچکرم از توجهتون استاد هنرمند 🌼🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت مولای متقیان حیدر کرار
اسدالله الغالب توشه کش یتیمان
حضرت علی علیه اسلام را تسلیت عرض میکنم
و در این لیالی قدر التماس دعای فراوان دارم