سه شنبه ۱۵ آبان
زیبا ترین حس شعری از علیرضا عالمی
از دفتر شالیزار نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۳۳ شماره ثبت ۹۸۳۳۲
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
امشب به دور تو میگردم
تمومه دغدغه هام میرن از یادم
مثله یه ماهی توی دریا، گم میشم توی آغوشت
لبخندت چه زیباست خورشید توی چشمات میخونم تو گوشت
عزیزم من با تو آرومم من بی تو بارونم
دنیامی عشقمی همه جا تو رو میبینم
من تو رو میبویم میبوسم تو آغوش میگیرم
موهای مشکیت رو هر شب تو دستام میگیرم
هر شب قبله خواب موهاتو نوازش میکنم
عکسم رو توی اون چشم های زیبات میبینم
دستت رو بده به من نبغض اون دستات آرامشه برای من
وقتی سرم رو روی شونه هات میزارم تومه دردهام دور میشن از من
نگاهت برای من مردادی به این قشنگی
منو میبره به اوج تو ماه های رنگی
همیشه و هر جا با من بودی
هر وقت کنارم، تو اون ستاره بودی
توی شب های تارم بودی که باشم
چشماتو ببندو خودت رو رها کن توی آغوشم
بزار توی قلبت جاری شه عشقم
عشقم هستی تو میدونی عشقم
دوست داشتن تو زیبا ترین حسِ عشقم
زیبا ترین باور سیو شده تو قلبم دوست دارم عشقم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود