جمعه ۲ آذر
سادگی شعری از علی ناب
از دفتر .دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۳:۴۷ شماره ثبت ۹۸۲۹۹
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۹
|
|
تلخ کامیهای ما شیرین نمیگردد چرا
روزگار با ما به یک بالین نمیگردد چرا
در مرام عاشقی جان بازی راه اول است
خود شکستن سادگی تمرین نمیگردد چرا
راه دیدار بسی سخت وبسی دشوار است
این همه دلدادگی آذین نمیگردد چرا
اینهمه اشعار که در راه وصال است وفراق
در میان عاشقان ایین نمی گردد چرا
|
|
نقدها و نظرات
|
Pop باسلام و عرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار وممنون از نظر شما...
همیشه در زندگی سلامت وپایدار موفق باشید
علی ناب....اراک | |
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار وممنون از نظر شما...
همیشه در زندگی سلامت وپایدار موفق باشید
علی ناب....اراک | |
|
باسلام ودرود به آقا مجتبی. شما خیلی لطف دارید
ممنونم انشالا همیشه سلامت وموفق باشید
این دو بیت تقدیم به روی گل شما عزیز بزرگوار..
لطفتان مانند گلهای بهار ۱۱۱۱بردل هرکس نشیند یادگار۱۱۱۱ نامتان بادا همیشه ماندگار ۱۱۱۱تابگردد روزگار در روزگار .
باتشکر....
علی ناب ....اراک | |
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار
ممنونم امیدوارم همیشه سلامت وپایدار موفق باشید
باتشکر...
علی ناب....اراک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.