چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
بیا تک و تنهاس دلم تویی بهارم
همه ته عاشقی هستند من اوله راهم
من عاشق بارون توی بهارم
حیف تو نیستی دستم وله ماهم
هر جا میگند اینا عاشقند عذابم میده
اینکه میگند مثلشون نیستی عذابم میده
مگه براش چیزیی کم گذاشتم
پس چرا نمیمونه و عذابم میده
دیونه بودم
که به پاش بودم
هر چی عاشق نبود
من عاشقش بودم
اون عاشق نبود
خیلی نامرد بود
دیونه بودم
که به پاش بودم
هر چی عاشق نبود
من عاشقش بودم
اون عاشق نبود
خیلی نامرد بود
کنار هر کسی میخواستم باشم
فقط نگران تو بودم
نمیخواستیم باشم
ولی دیونه تو بودم
دیونه بودم
که به پاش بودم
هر چی عاشق نبود
من عاشقش بودم
اون عاشق نبود
خیلی نامرد بود
دیونه بودم
که به پاش بودم
هر چی عاشق نبود
من عاشقش بودم
اون عاشق نبود
خیلی نامرد بود
دیونه بودم
که به پاش بودم
هر چی عاشق نبود
شعر و ترانه ( به پاش بودم ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.