سه شنبه ۱۵ آبان
دارم ازيادتوميرم شعری از طيارغيبعلي زاده
از دفتر ترانه هاي باراني نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ۰۵:۰۰ شماره ثبت ۹۸۰۵
بازدید : ۱۱۷۸ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر طيارغيبعلي زاده
آخرین اشعار ناب طيارغيبعلي زاده
|
يه احساسي بهم ميگه دارم ازيادتوميرم چه آسوم ردشدي ازمن كه باعشق تودرگيرم يه احساسي بهم ميگه ديگه برگشتني نيستي ديگه رفتي توروياها توروهرگزنميبينم يه روزي آرزوت اين بودبميريم دركنارهم توميگفتي بجز دستات ديگه دستي نميگيرم! قراربودمال هم باشيم بمونيم دركنارهم قرارنبودبشم تنها كه عكست روبغل گيرم! چراغ آرزوهامونورفتي باخودت بردي دارم هي باخودم ميگم توروايكاش نميديدم توروايكاش نميديدم نميشكستم بيادتو كه بعدرفتنت حتي ازاين جون خودم سيرم يه احساسي بهم ميگه بايدردشم ازعشق تو واسه اينه چشام خيسه ازاين احساس دلگيرم..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.