يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر عنایت الله ایرانمنش ( م تکخال )
آخرین اشعار ناب عنایت الله ایرانمنش ( م تکخال )
|
جنگ و جدال
روزگارم پر شده اکنون ز لبخند و سکوت
سهل کی باشد رسیدن بر جلال و جبروت
تا زمانی دل بود فرمـانبر انـدیشه ام
آشنا هرگـز نمی گردد تبر با ریشه ام
خاطرات بی شماری را کنم از صحنه دور
تا رسم بر جایگاه شادی و جشن و سرور
واردم چون بر رموز جاده و راه و مسیر
گوی سبقت را ربـودم از کف بـرنا و پیر
بسکه خواهان گل و هم گلعذارم بعد از این
با هوای پاک باشم همدم و گـه همنشین
با خطر همگام باید بود در جنگ و جدال
تاشوی پیکار جو و قهرمانی بی مثال
راهکاری جستجو باید کنی هنگام کار
زآن مهارت آوری از روزگارانت دمار
تابه کی آری فغان وناله از جور زمان
یا کنون جا مانده ای از همرهان و کاروان
بهره و کاری نباشد گر به هر نوعی درست
باید او را در دل و اندیشه خود دید و جست
با کمی فکر ودعا و حرف پوچ و گـه شعار
می توان گردید با عزت بر این ملت سوار
عنایت الله ایرانمنش (م - تکخال)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب آقای انصاری دوست بزرگوارم حضورت را به شادی می نشینم زنده باشی و مانا ، خوش آمدی استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود
دستمریزاد
موفق باشید