جمعه ۲ آذر
از معجزه های قمربنی هاشم/التماس دعا شعری از بهلول حبیبی زنجانی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ۰۱:۰۰ شماره ثبت ۹۸۰۱
بازدید : ۶۸۹ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر بهلول حبیبی زنجانی
آخرین اشعار ناب بهلول حبیبی زنجانی
|
میکند تعریف یک راننده ای
دین او کُفرُو،سیه رو بنده ای
دل زده، گویا شبی بر جادّه
با مسافرهای خود در جادّه
برق ِ ماشین اتّصالی میکند
ترمزش آن لحظه خالی میکند
حال ِ راننده شده آن دَم،نَزار
بانگ ِ(یاعباس)زد بی اختیار
سرنشینان کرده یکسر آه و داد
لیک،ماشین،در همان حال،ایستاد
شد دل راننده شاد و با نشاط
یافتند از مرگ ِ حتمی چون نجات
با عنایات ِ حَقُ و آل ِ رسول
دین حق را کرده راننده قبول
شد مسلمان،کافر از اعجاز ِ عشق
مرحبا بر غیرت جانباز ِ عشق(بهلول حبیبی زنجانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.