فکر میکرد دوستش نداشتم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد تنهاش میزاشتم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد عاشقش نبودم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد لایقش نبودم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد دیوونش نبودم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد در خونش نبودم اما اشتباه میکرد
بخدا اشتباه میکرد بخدا اشتباه میکرد
فکر میکرد بهش دل نسپردم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد غصه ش نخوردم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد به یادش نبودم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد به راهش نبودم اما اشتباه میکرد
فکر میکرد که باختمش اما اشتباه میکرد
فکر میکرد نشناختمش اما اشتباه میکرد
بخدا اشتباه میکرد بخدا اشتباه میکرد
فکر میکرد اونو کرده بودم فراموش اما اشتباه میکرد
فکر میکرد آتش عشقمو کرده بودم خاموش اما اشتباه میکرد
فکر میکرد دلم ازش جدا بود اما اشتباه میکرد
فکر میکرد تنها کسش خدا بود اما اشتباه میکرد
فکر میکرد دلم براش تنگ نمیشد اما اشتباه میکرد
فکر میکرد شیشه دل سنگ میشد اما اشتباه میکرد
بخدا اشتباه میکرد بخدا اشتباه میکرد
ترانه هایتان همواره زیبا هستند
موفق باشید