جمعه ۲ آذر
گفتگوها شعری از علی ناب
از دفتر .دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۷:۳۶ شماره ثبت ۹۷۶۸۰
بازدید : ۲۵۰ | نظرات : ۱۴
|
|
گفتگوها دارم و گفتن خطاست
گرچه صحبت بین ما اندر خفاست
صحبت دل باید اندر دل بود
عاشقی از حرف واز صحبت جداست
علی ناب
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام ممنونم از نظر شما..همواره موفق و پیروز
باشید .و سلامت باشید در پناه خداوند
بزرگ....باکمال تشکر
علی ناب اراک
..تلگرام nabarak@ | |
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار وممنون از نظر شما.....همیشه موفق و پیروز باشید.
بازم ببخشید ممنونم
علی ناب، ، ,,اراک. تلگرام nabarak@ | |
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار وممنون از نظر شما...
همیشه موفق وپایدار باشید..
علی ناب، ،،،،اراک،،تلگرام. nabarak@ | |
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما عزیز بزرگوار ممنون از نظر شما ...امید وارم همیشه سلامت وپایدار موفق و برقرار باشید... علی ناب اراک تلگرام nabarak@ | |
|
باسلام وعرض ادب خدمت گل روی شما
ممنونم از نظر بلند شما .امیدوارم همواره
سلامت وپایدار موفق باشید...با تشکر
علی ناب اراک
تلگرام nabarak@ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید