پنجشنبه ۱ آذر
فریادرس شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل 2 نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ۱۶:۴۴ شماره ثبت ۹۷۶۰۷
بازدید : ۷۱۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
از پشت ایام بهار
گرما و سرما می رسد
تا وقت شادی می رسد
غم همچو بادی می رسد
از خوش نشینان،همدمی
آیا به دادم می رسد؟
روزی که مردی مرد شد
احساسهایش سرد شد
سهمش از این مردانگی
فواره های درد شد
آن روز انگار از زمین
فریاد آدم می رسد
کز بین اهل آسمان
شخصی به دادم می رسد؟
آب آمده تا بیخ جان
من غرقه گشتم این زمان
آیا ز آدم هایمان
شخصی به دادم می رسد؟
من در میان آبها
در انتظار قایقم
از کل سهم زندگی
بر زنده ماندن لایقم
از جاشوان مهربان
شخصی به دادم می رسد؟
من داد بسپارم به باد
در بین آب و آسمان
هی دست و هی پا میزنم
تا در برم از صحنه جان
باد از سر دریا گذشت
دادم به ساحل می رسد
از مردم ساحل نشین
شخصی به دادم می رسد؟
|
نقدها و نظرات
|
سپاس مهربانو نگاهتان زیباست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و گلایه آمیز بود