دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
ای سراسر لرز و تب حالم بپرس
از تب پژمرده و کالم بپرس
در بهاران رفتنت گل کرده است
امشب از اسفند امسالم بپرس
لانه ام را می فشارد کوچ تو
از تماشای غزل فالم بپرس
شور چشمت گور ما را کنده است
از مزارم قامت دالم بپرس
مردن من شرم دارد از خودش
قصه را از شام اقبالم بپرس
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب استاد
درود بر حضور گرم شما سپاسگزارم
بر قرار باشید
🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب
به مهر خواندید بزرگوار سپاسگزارم از حضور سبزتان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب درود بر حضور گرم شما
به مهر خواندید بزرگوار سپاسگزارم بر قرار باشید
🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب
درود بر حضور گرم شما به مهر خواندید بزرگوار همیشه عالی نگاهید
سر فراز باشید
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب استاد
درود بر حضور گرم شما سپاسگزارم
بر قرار باشید
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب
درود بر حضور گرم شما عالی حضور سبزشماست
سپاسگزارم
بر قرار باشید
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب درود بر شما استاد
به مهر می خوانید سپاسگزارم
بر قرار و سرافراز باشید
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب
درود بر حضور گرم شما سپاسگزارم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید