شنبه ۳ آذر
امشب ای ماه غریبانه گذر هاداری... شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ۲۱:۱۹ شماره ثبت ۹۷۴۱
بازدید : ۸۵۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
امشب ای ماه غریبانه گذر ها داری
نکند بر مه ما با نظر ها داری؟
تیغ آغشته به اشکی به کمر بسته خیال
یاد« شق القمرت«میل خطرها داری؟
خفته گهوار ه ی دل طفل غم شیدایی
نرم و آهسته... اگر عزم سفرها داری
این خسوف رخ تو ناز جدایی ماند
نکند ضعف دل ما خبر ها داری؟
عاقبت عقده ی خورشید تو جانم گیرد
که تو از شوق رخش سر به سحر ها داری
با تو هم منزلم ای عشق. جفایی مرسان
ای که در کوزه ی خود خون جگر ها داری
«روحیا«آتش عشق است.بخوان ورد خلیل
که در این راه بسی سوز شررها داری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.