جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا شفیعی (کابوس تاریک)
آخرین اشعار ناب زهرا شفیعی (کابوس تاریک)
|
دلبر اصلا میدونی یاربودن چیه؟!
یاربودن هیچ ربطی به رابطه و جنسیت و سن و دوری و نزدیکی نداره.
نه با امضای ازدواج یار میشی نه با اسم تو شناسنامه.
ن با پول یار میشی نه با چهره.
یاربودن باید تو ذات باشه دلبر.
یاربودن یعنی یکی شدن.
یعنی بدونی اگه ببازه تو هم باختی.
یعنی خنده اش بشه خنده ات.
یعنی بغضش بشه گریه ات.
یار بودن یعنی همه چیو شریک شدن.
درد رو بغل کردن که یارت دردش نگیره
زخم رو چشیدن که خم به ابروش نیاد
یاربودن یعنی اهمیت دادن به کسی به همون اندازه که به خودت اهمیت میدی.
یعنی خودتو تو وجود اون ادم ببینی.
یعنی بدون خوشحالی و خوشبختی بدون اون هیچ ارزشی برات نداره.
یاربودن یعنی بدون اون خیلی چیزا تو زندگیت کمه
حالا دلبر بگو تاحالا برا کسی یار بودی یا نه؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نثری بسیار زیبا بود