يکشنبه ۴ آذر
کرونا شعری از مسعود مقدسی موج
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۹۷۳۴۴
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مسعود مقدسی موج
آخرین اشعار ناب مسعود مقدسی موج
|
کرونا اومدی باشه عزیزم ناز شصتت... تو به هر بند رسیدی که دراز کردی دودستت
هنر و ورزش و پیرم که نداره فرق برات... تو بگو چه کار کنیم تا که دیگه نیاد صدات
به خدا خسته شدیم بابا دیگه جون نداریم... انقده قرنطینه شدیم دیگه نون نداریم
نه عزیزی به بغل داریم نه حتی یه خوشی... تو بابا گورتو گم کن ما نمی پرسیم کوشی
ولی اون روز میرسه که یاد تو خاطرشه... جای زخم هات میمونه با هر کی غم رو دلشه
اما یادمون دادی چقدر ز هم دور بودیم... قدر هم نمی دونستیم ما چقدر کور بودیم
تو برو ما قول میدیم قدر هم خوب بدونیم... توروزای غم و سختی کنار هم بمونیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
در وصف این بلای آسمانی