چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
یه روزایی
دلت تنگ میشه واسه ی قبل
دلت میخواد که
دل اون تنگ بشه از ته قلب
یه روزایی
دلت میخواد بری توی بغل
بغل اون که
دوست نداشت از ته قلب
از ته قلب
دوره کردم روزایی که
هر چی با تو خاطره داشتم
دل تو تنگ نمیشد واسه من
هر چی دل من تنگ میشد واسه تو
دوره کردم روزایی که
هر چی با تو خاطره داشتم
دل تو تنگ نمیشد واسه من
هر چی دل من تنگ میشد واسه تو
آره عرض میکنم
دلم تنگ میشد واسه تو
تو که دوسم نداشتی
ولی دلم بود قرصه تو
آره عرض میکنم
همه روزایی که با تو داشتم
چیزی نبود جز , اینکه
کم محلی همش از تو داشتم
دوره کردم روزایی که
هر چی با تو خاطره داشتم
دل تو تنگ نمیشد واسه من
هر چی دل من تنگ میشد واسه تو
دوره کردم روزایی که
هر چی با تو خاطره داشتم
دل تو تنگ نمیشد واسه من
هر چی دل من تنگ میشد واسه تو
شعر و ترانه جدید ( دوره کردم ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود