جمعه ۲ آذر
من کجا و توکجا؟ شعری از نسرین سالک جباری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۲۳ شماره ثبت ۹۷۲۹۰
بازدید : ۱۹۸ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر نسرین سالک جباری
آخرین اشعار ناب نسرین سالک جباری
|
_
"بیتو مهتاب شبی"
کهنه بیت غزلی
کرده بی تاب مرا
گله از فاصلهها نیست ولی
بغض یک کوچهی بن بست
عطر یک خاطرهی دور
قصهی عاشق مغرور
داده اند دست به دست از سر عمد
تا کنند زنده به دل یاد تو را
وای اما تو بگو
من کجا و تو کجا...؟
هوس عشق کجا...؟
قصه پنجره و کوچه و مهتاب کجا؟
هیس ...آرام ...مبادا سخنی ...
لب فرو بند و مگو
دل بسوزان ، دگر هیچ مخواه
که شده تا به ابد
چون غدغن بر من و تو
گذر از پیچ و خم
وسوسهی خاطرها ...
"بیتو مهتاب شبی ..."
لب فروبستم و ساکت
من از آن کوچه گذشتم ...
به چه حالی....#توندانی..تو ندانی😔
#نسرینسالکجباری
#دلنوشته
#سیزدهبدر۱۴۰۰
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.