جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
سرم گیج رفت از بس دورت گشتم
چی میشد بگی بشین از دست رفتم
حالا مهربون میشینم از دل و جون
میگم با این کار از یادت نرفتم
یه کاری کردی باز نرم
تو رو دوس دارم از دلم
نمیخوام , عزیزم
بری از پیشم
بارون میاد
امشبو پیشم بیا
کجا میخوای بری
دلمو تنها نزار
بارون میاد
امشبو پیشم بیا
کجا میخوای بری
دلمو تنها نزار
از حس خوبم
به تو دادم
از احساس لبریزم
وقتی تورو دارم
عاشق هیچکس نیستم
نیستم
یه کاری کردی باز نرم
تو رو دوس دارم از دلم
نمیخوام , عزیزم
بری از پیشم
بارون میاد
امشبو پیشم بیا
کجا میخوای بری
دلمو تنها نزار
بارون میاد
امشبو پیشم بیا
کجا میخوای بری
دلمو تنها نزار
ترانه جدید ( پیشم بیا ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.