يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه عزیزی (یاس صحراء)
آخرین اشعار ناب فاطمه عزیزی (یاس صحراء)
|
*کاش*
کاش غمت بودم
کاش شادی ات
کاش ذوقی في عُیونک
کاش آهنگی بر روی لبانت
کاش شعری بودم درونِ قلبت
کاش بیروت بودم می سوختم برایت
به چه زبانی بگویم، أنا نحوک، نار حُبک
لاتعرف،کشتار دسته جمعیست عطرِ تنت
می روم در دلِ واژه ها، آماده ام برای سرودنت
کاش غمت بودم
کاش شادی ات
کاش...
یاس ِ صحراء
10/فروردین/1400
____________________
ذوق : ذوق (فارسی نه عربی)
في عُیونک : در چشمانت
أنا نحوک : من به سمت تو
نار حُبک :عشقت آتیشه
لا تعرف :تو نمی دانی
💞
|
نقدها و نظرات
|
درود عزیز، سپاس از مهرتون، در پناه حق برقرار باشید. 💖🌼 | |
|
درود به شما و این قلمِ پر احساس، کلمه برای تشکر از مهرتان قاصر است عزیز. ❤️🌹😊 | |
|
درود و تشکر جناب شهنی عزیز، بهارتان دل انگیز ❤️🌹 | |
|
درود عزیز، سپاس از مهرت 🌼💖 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و سرشار از احساس بود
پارسی را پاس بداریم