پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه عزیزی (یاس صحراء)
آخرین اشعار ناب فاطمه عزیزی (یاس صحراء)
|
*ستاره سهیل*
یاس میبندند بار سفر از این صحراء
می رود در راه
شکارچی شکار دل نتوانست بکند
امّا،
اسبِ تکشاخِ آرزوهایم گرفتار دل شد
صد راز در صدایم گُنجید، راه، راهِ بهشت چشمانت
به جان تو، شباهنگِ تا سحر میخواند از دلتنگی
کبوتر ها را دیدم نامه به دست در آسمان،
زورق اندیشه غرق در دریای طوفانیِ دل
رسید، سهیلم آمد چه روشن
قلبم پر صدا میگوید
من دوستت دارم خیلی
ولی چه فايده، افسوس، ستاره ی سهیلی
ستاره ی سهیلی....
یاسِ صحراء
27/دی/99
*قسمت آخر شعر : (من دوستت دارم خیلی ولی چه فایده افسوس، ستاره ی سهیلی، بر گرفته شده از آهنگ ستاره ی سهیل_جمال وفایی
:)))))
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود