دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
آخرین اشعار ناب شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
|
ما عشق را دنبال میکردیم
اما خواهان ماندنش نبودیم!
مثل تشنه ای که در بیابان
سراب می بیند!
همیشه دیر عشق را دیدیم
دیر فهمیدیم که باید
پای ماندن هایمان بمانیم!
همیشه دیر
همیشه لنگان
همیشه با ترس
انگار دنبالمان کرده بودند؟
که عاشق نشویم
همیشه ترسیدیم
از که ....از چه؟
بهانه های ماندن
خروارخرواربود!
اما نماندن آسان تر بود!
عذر بدتر از گناه؟
مثل یک سوزن
گمشده در انبار کاه.
ما به آسانی
خندیدن را
عشق را
گم کردیم !
#شاعرشب
#شبنم_سلیمی_فرد
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان وسپاس جناب استکی زیبا نگاهید قلمتان سبز🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
سلام مهر بانو جانم به مهر خوندی مهربان🙏🏻⚘🍃⚘🍃⚘🍃🍃🍃 | |
|
سلام و سپاس فراوان سبز ومانا باشیدجناب کیمیائی🙏🏻🙏🏻🍃🍃🍃🍃 | |
|
درود جناب اتصاری دزفولی و سپاس از بداهه ی زیباتون👏👏👏🙏🏻🙏🏻🍃🍃🍃🍃🍃 | |
|
درود نگاهتان زیباست سپاس🙏🏻🙏🏻🍃🍃🍃🍃 | |
|
درود و سپاس جانب شهنی زیبا نگاهید سبز و مانا باشید💮💮💮🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
درودوسپاس بانو حکیمی بافقی به مهر خواندی مهربان⚘⚘⚘⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود