سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        اتفاق

        شعری از

        سیده محدثه حسینی

        از دفتر بن بست یعنی آسمان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۴۴ شماره ثبت ۹۷۱۰۵
          بازدید : ۹۳   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سیده محدثه حسینی
        آخرین اشعار ناب سیده محدثه حسینی

        او که گذاشت در دل من اشتیاق را
        بعد از تو آفرید یقینا فراق را
        روزی که در تو لذت پرواز را دمید
        در چشم من نهاد نخستین رواق را
        احوال عشق جستم و با سوزش مدام
        کوبید کنج سینه ی من این اجاق را
        تا خواستم که راه نفس را ببندم آه
        پر کرد از هوای تو کل اتاق را
        می خواستم که از همه پنهان کنم تو را
        برداشت از میانه مجال نفاق را
        اضداد در وجود بشر جمع شد که خوب
        معنا کند برای من و تو وفاق را
        گفتم زبان عشق چگونه است؟  بی دریغ
        آغاز کرد قصه ی شعر عراق را
        پرسیدم عشق چیست ؟ نوشتند شاعران
        هرواژه ای که شرح دهد اتفاق را

        سیده محدثه حسینی
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸
        درود بانو
        دلنشین و زیبا بود خندانک
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۲۸
        او که گذاشت در دل من اشتیاق را
        بعد از تو آفرید یقینا فراق را
        درود فراوانولذت بخش بود
        در پناه حق
        💐🌺💐🌺💐🌺💐🌺💐🌺💐🌺💐🌺💐🌺
        مجتبی شهنی
        سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ۲۰:۲۶
        درود فراوان بانو گرامی
        بسیار
        زییا
        بود خندانک
        سید محمد میرمحمدی جواد
        چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۵۵
        سلام و ادب
        بعد از تو آفرید یقینا فراق را

        خیلی خوب و دلنشین
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0