جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کریم جعفری (طبیب بی دردی)
آخرین اشعار ناب کریم جعفری (طبیب بی دردی)
|
شهره ی شهر و شه شیدائیم
شعشعه ی شعله ای از شادیم
شب که شود خنده کنان شوخ و شنگ
طره ی گیسوی تو آرم به چنگ
شور و شر عشقم و آشفته خواب
مِیخوش مست عاشق نوش شراب
شاهد شمعی به شب شاهدان
شاه بیت شعر شب شاعران
شهد شکر گشته ز تو هر شرنگ
می ز لب سرخ تو بگرفته رنگ
شعری و شوری و به شاهان شهی
شیشه عمری و تو شاهنشهی
نیش تو نوش، عشق تو عیش جهان
گوشه ی چشم تو شفابخش جان
نقش تو چون نقش شقایق قشنگ
ناخن من زخمه و موی تو چنگ
با تو خوشم شادوشی باهشم
بی تو شبی شعله کش و خامشم
نعره کشان شب شکن باده نوش
بیشه ی شیران همه جوش و خروش
شعله کشد جوششی از قلب تنگ
یکسره این جمله بر آید زسنگ
شاهد و شمع و طرب شعر شین
مهوش شیرین شه والا نشین
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مننون از نظر لطف شما شاعر گرانقدر | |
|
سلام دوست عزیزم سپاس از حس زیباتون بر قرار باشید انشاا... | |
|
سلام و درود بر شما جناب شهنی عزیز بر قرار و سیز باشید انشاا... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، صاحب عصر و زمان، بقیةا... اعظم، حضرت حجة بن حسن (عج) را بر حضرتعالی و تمامی شیعیان جهان تبریک عرض مینماییم