مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
دفاتر شعر امیر حسین حسین آبادی
آخرین اشعار ناب امیر حسین حسین آبادی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
با زبان شب سخن گفتی؟
با حروف تیره ای روشن،
خط شب روشن تر از روز است،
قلب او اصلا مشکی نیست.
شب برای هرکسی زیباست
شب برای عشق،پرمعناست
عاشقان هنگام شب ناگه
یاد یاری را به دل آرند
عارفان در شب قسم خوردند
معرفت از یار می دانند
شعر من هم دانه ی خود را
لای خاک شب، ثمر داده
شاعران در دامن هرشب
صد خیال از عشق می بافند
شب همان آبستن رویاست
خواب نازی آرزومندم
کار ما شب زنده داران چون
رقص باله در دل شبهاست...
،،،
کوچه ها عطری گرفته اند
خاطره در آن نمایان است
کهنه جویی در مدار آب
کودکان گردش نشسته اند
خانه ی گنجشک در کوچه
شاخه ی سبز درختان است
ماهیان در جوی بازیگوش،
ای امان،گربه پی نان است
منزل مادربزرگی هم
انتهای کوچه خواهی دید
جمعه ها بازار فامیل است
هرکسی اقوام خود می دید
سنگکی از صبح در جریان
شاطرش با عشق نانش را
در دل کوره اثر می داد
مزه اش عمری به دل می ماند
ماکیان هم شامل گنجشک
شایدم قمری،و یک طوطی
اندرون محبس دکان
بهر آزادی چه خوش می خواند
کوچمان،یک شعر پابرجاست
صوت بی آوای لحظه هاست
هرچه باشد خوب باید دید
اینچنین هرچیز را زیباست
،،،
،،با صدای:مهدیار دستجانی،،
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود