پنجشنبه ۱ آذر
1_1400 شعری از حامد صمیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ شماره ثبت ۹۶۹۹۸
بازدید : ۴۸۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حامد صمیمی
|
1
همین که در فکر من
شاعرانه لبخند میزنی
راه میروی و شعر می خوانی
نه فاصله ای را حس میکنم
و نه طعم ثانیه ای را
و همه ی اینها
به لطف گرد بودن زمین است...
2
میکشاند مرا
آهنگ باران و بوی خاک
بر کرانه های قلبت
که تکه تکه های نامم را
بر سنگی بخوانم:
گ م ن ا م.
3
کاش
ماهی قرمز بودم و
عمرم به قدر شادی عید
تا رقص شکوفه ها بود
تا گره زدن سبزه ها...
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد عزیز سپاس از شما زیبا نگاهید | |
|
هزاران درود بر شما دوست عزیز ممنون از نگاه زیبای شما | |
|
درود بر شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بودند