جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
دل آه نيم شبم را گواه مي گيرد
كه جان خسته من آن نگاه مي گيرد
خدابه چهره ی تو گرد غم نيفشاند
فسرده ميشوم آنگه كه ماه مي گيرد
سرشك شام سياهم كليد خرسنديست
چو شبنمي كه لب از گل پگاه مي گيرد
به آتشين نفس شمع خنده كمتر كن
كه داد داغ خود از اشك و آه مي گيرد
گل هميشه بهاراست غنچه لبخند
چو بر خزان غم انگيز راه مي گيرد
غم قيامت و هولش مرا نترساند
كه خون تاك مرا در پناه مي گيرد
سید علی کهنگی (واسع)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف همیشگی تان استاد استکی عزیز | |
|
ممنون از محبت شما،سال نو همچنین بر شما مبارک باد | |
|
درود بر شما دوست بزرگوار،انشالله که شما هم سالی پر از خوبی و نشاط و سلامتی در پیش داشته باشید | |
|
درود بر شما دوست گرامی،سال نو همچنین بر شما مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
سال نو مبارک