درودها!
🌻🌺🌻
یَا مُقَلِّبَ القُلوبِ وَ الاَلقاب
عشقِ خود را بکن به دل ها قاب
یَا مُشَرِّرَ الشُّرورِ وَ الاَشرَار
نسلِ اشرار را خودت بردار
یَا مُدَوِّرَ الدَورِ وَ الاَدوار
شد گرانی به کلّه ام آوار
یَا مُسَهّلَ السُّهولِ وَ الاَسهال
قالیِ عشق پهن کن در هال
یَا مُبَنّدَ البُنودِ وَ الاَبناد
باز کن چند میکده بنیاد
یِا مُقَنّدَ القُنودِ وَ القَنّاد
محو کن ظلم و جور و استبداد!
یَا مُکَیّفَ الکُیوفِ وَ الاَکیَاف
خانه ای ده به ما همین اطراف
یا مُحَوِلَ الحُلولِ وَ الاَحلال
کن عنایت به بندگانت حال
تا که سرشارِ عشق و شور شویم
از مسیرِ غرور دور شویم
قلبِ ما را پر از محبّت کن
هر کسی را که رفته رحمت کن
نزدِ یارانِ خوب تا هستیم،
گاه از جامِ یکدگر مستیم،
کن عنایت صفا و یک رنگی
دور از ما نمای، دلتنگی
عاشقان را بیا به هم برسان
وردنه، بر ملاجِ غم برسان
بر وطن سالِ نو که می آید
لطف کن، آنچنان که می باید
بر همه نورِ ایزدی تابان
ای خدای کریم و نصرت خان!
#محمدعلی_سلیمانی_مقدم
🌷⚘🌷⚘🌷⚘🌷⚘🌷
فرا رسیدن بهار و سال نو را خدمت مدیریت محترم سایت و یکایک دوستان ادیبم تبریک گفته و برای شما خوبان، دلی شاد و زندگی سرشار از آرامش، زیبایی، عشق و برکت آرزو دارم
🌷🍀🌷🍀🌷🍀🌷
بسیار زیبا بود
عیدتان مبارک
عمرتان بابرکت