ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه ، تقدیم به همه ی عاشقان اهل بیت 👇👇👇👇👇
مژده دهید باغ را ، هین که نگار می رسد
فرش کنید راه را ، که غمگسار می رسد
نهاده در چمن قدم ، گلبنی از سوی عدم
بارِ دگر به گُلسِتان ، بانگ هَزار می رسد
آمده فخر دو جهان ، مژده رسان به عاشقان
جان به فدای مقدمش ، که گلعذار می رسد
شمس خجل ز روی او ، مست شده ز بوی او
بهر دلای بی قرار ، ثبت و قرار می رسد
شاخه ای از یاس خدا ، جلوه ی احساس خدا
گلرخی از باغ نبی ، به سبزه زار می رسد
گفت حسین از من است نبیِّ مرسل خدا
بر چه کسی به غیر او ، این افتخار می رسد
حُبِّ حسین گشته عجین ، با رگ و پوست و خون ما
حسین حسین گوی حسین ، چه بی شمار می رسد
سرو به پیش قامتش ، قد نکند عَلَم چرا
چون که علمدار حسین ، به مرغزار می رسد
غنچه ی نورسیده اش ، گرد حسین در طواف
فدایی حسین کنون ، به افتخار می رسد
نام ابالفضل حسین ، چو میرسد به گوش کس
برای رفع غُصه اش ، یکّه سوار می رسد
دست پر از نیاز خود ، کاسه کنید به پیش او
کان شه بخشش و سخا ، به این دیار می رسد
غنچه ی دیگری دمید ،به بلبلان خبر دهید
چون که علی بن حسین ، همچو بهار می رسد
در خَمِ ابروی نگار ، سجده ی ساجدی نگر
به هر رکوع و سجده اش، رخصت بار می رسد
سجده و سجده گاه او ، پر شده از نور خدا
صحیفه ی وزین او ، به اعتبار می رسد
نزد جمال او کنون ، سجده کند یوسف مصر
سجده کنان به مقدمش ، لاله عذار می رسد
شرم کند رضا از این ، قال و مقال مختصر
روز و شبش ندبه کنان ، به انتظار می رسد
#رضارضایی « بیقرار »
روز جانباز مبارک
برای شفای عاجل همه جانبازان عزیز خصوصا ابوی جناب قنبر پور
سوره حمد را به نیت شفا بخوانیم
بی دست و پا
قدیم ها یادش بخیر
هر بار که نسیم سحری بوی ترا می آورد
دست و پایم را گم می کردم
و در طلوع فجر
دو باره پیدایشان کرده
با وضو می شستم
تا آخرین بار
که دیگر نتوانستم آنها را بیابم
با خودت برده بودی؟
بی وفا
قالم گذاشتی؟