چهارشنبه ۱۶ آبان
از اذان تا تلقین شعری از بیتا مالکی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۹۶۶۴۲
بازدید : ۲۹۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بیتا مالکی
|
زندگی کوتاه است ، از اذان تا تلقین
مرگ نابودی نیست ، می رسد فروردین
هر زمستان روزی ، عاقبت می میرد
نوبهاران می رسد ، دیده ی روشن بین
اگر امروز دلت ، مثلِ یک تار شکست
تو همان شکسته را ، بنواز آهنگین
زندگی مرثیه است ، هنر تو این است :
غم این مرثیه را ، بسرایی غمگین
زندگی همتا نیست با دیار باقی
آخرت آینه است ، زندگی یک آیین
از همه رویا ها ، آن همه فردا ها
حسرتی جا مانده ، در دلم درد است این
لحظه ها را دریاب ، مهلتی مانا نیست
زندگی کوتاه است ، از اذان تا تلقین
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار ،
سپاس فراوان ،
🌹🌹🌹 | |
|
سلام بر شما عزیز مهربان
سپاسگزارم ، سلامت باشید 🌹 | |
|
سلام استاد گرانقدر ،
بسیار سپاسگزارم ،
🌹🌹🌹
| |
|
درود بر شما 🌹
بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام بزرگوار ، بسیار سپاسگزارم 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود
موفق باشید