چهارشنبه ۱۶ آبان
وَهمِ شاعری شعری از بیتا مالکی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۰۵ شماره ثبت ۹۵۴۸۷
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب بیتا مالکی
|
با تبسّم گفتمش : دیدی که من شاعر شدم ؟
گفت : در وَهمَت کِه هستی دخترک ؟ حالا که چی ؟
گفت : رویای محال و عقده های خفته را
می سپاری دستِ باد و قاصدک ، حالا که چی ؟
در خیالت نقش ها زیباتر از آیینه هاست
می کِشی پروانه جای شاپرک ، حالا که چی ؟
در زمانی که کسی حالِ تو را درک نکرد
می نویسی حسّ و حالِ مشترک ! حالا که چی ؟
شعرِ زیبایی که می خوانی ، دلت عاشق تر است
می چکد اشکی زِ برقِ مردمک ، حالا که چی ؟
شاعری ! باشد ! ولی گاهی غذا را سر بزن !
هم غذایت سوخته ، هم بی نمک ، حالا که چی ؟
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطف و تحسین شما 🌷 | |
|
درود برشما ، بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام بزرگوار ، تحسین شما باعث افتخار بنده ست . | |
|
سلام ، سپاس از حسن نظر شما ، بسیار خوشحال شدم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود