سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    رفتنت

    شعری از

    حسین هاشمی

    از دفتر عشق مجازی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۰:۲۲ شماره ثبت ۹۶۴۳۲
      بازدید : ۴۳۴   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسین هاشمی

    رفتنت آواره و دیوانه ام کرد
    باهمه حتی خودم بیگانه ام کرد
    رفتی و گفتی هلالم کن مرا 
    بار آخر خوب نگاهم کن مرا
    دستتو محکم گرفتم تا نری 
    خواهش و اصرار میکردم نری
    قلب تو انگار فولادی بود
    جای قلبت پوچ و تو خالی بود
    وقت رفتن گریه میکردم برات 
    خواهش و اصرار میکردم برات 
    قلب تو انگارکه از فولاد بود
    عشق تو مثل نسیم کوتاه بود
    وقت رفتن التماسم راندیدی
    گریه هایم راشنیدی دستهایت را کشیدی
    بعدتو دیگر نه عاشق میشوم
    نه اسیر دست مردم میشوم
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    بهنود کیمیائی
    چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۵۳
    درود
    برشما
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷
    طوبی آهنگران
    چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۷:۲۳
    سلام حناب. هاشمی
    سروده شما بسیار زیبا ست
    فقط در صحفه کار براد فعال باشید
    تا بیشتر مو رد توجه قرار دهید
    دورود بر شما
    مجتبی شهنی
    چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
    درود فراوان بر جناب هاشمی بزرگوار
    بسیار
    عالی
    بود خندانک
    مجتبی شهنی
    چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
    خندانک خندانک خندانک
    اعظم قارلقی
    پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۲:۴۰
    درودها...
    خندانک
    خندانک
    خندانک
    بهروز ابراهیمیان
    پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۱۴
    درود برشما شاعر گرامی
    بسیار عالی و
    زیبا بود خندانک
    نعیم نغمه
    پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳
    بعد تو جونم اهمیت ندارد
    واسه خوب بودن ذهنیت ندارد
    ....


    خیلی خوب و عالی
    (من رو همین وزن موندم همش.
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0