شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر تاراناصری راد (خاطره)
آخرین اشعار ناب تاراناصری راد (خاطره)
|
تیک تاک تیک تاک تیک تا ک
شروع نفسگیرترین دقایق عمر واغاز زندگی صوری من مݧ بی تو
تیک تاک تیک تاک تیک تاک
توقف نمیکند ومرا رو به روی ایینه ی زنگار بسته خاطرات وا میگذارد
مݧ بی تو را
تیک تاک تیک تاک تیک تاک
بهار تابستان پائیز زمستان ودوباره بهار
واما فصل فصل من بی توگردش دلتنگیست
تیک تاک تیک تاک تیک تاک
کومولوس واستراتوس رابه هم میکوبد وکاری
ندارد که من بی تو به باریدن باران طعنه ام میگیرد
تیک تاک تیک تاک تیک تاک
بر عکس چرخش زمین مچرخد و مدام سیاه و سفیدش میکند
واما دل من بی تو رنگ بی رنگی گرفته
تی تاک تیک تاک تیک تاک
بس است دیگر به سرم زده زمین وزمان را یکی کنم
سپید وقصیده وغزل ونو را در هم بیاویزم تا تاریخ بنگارد
که بی تو بر من چه گذشت
من ،.مݧ بی تو
روح سرگردان
اشک بر دامان
پرسه در باران
یار غم خواران
سرو بی سامان
داری اویزان
پیکری بی جان
سوت یک پایان
من بی تو مثل هیچ کس میسرایم !! 🌚
|
نقدها و نظرات
|
هزاران درود بر شما بسیار ممنون از نگاه زیباوپرمهرتون سایتون مستدام ⚘⚘⚘ | |
|
هزاران درود بر جناب خوشرو گرامی بسیار ممنون از لطف ونگاه زیباتون ⚘⚘⚘ | |
|
هزاران درود بر بر شاعر توانمند کیمیائی گرامی نگاه زیبا وگرمتون همراه همیشگی بوده بسیارممنونم ⚘⚘⚘
| |
|
هزاران درود بر استاد گرانقدر معینی بسیار ممنون از نگاه گرم وزیباتون وجودتون سلامت برقرارباشین ⚘⚘⚘ | |
|
درودفراوان بر شاعر گرانقدر بسیار ممنون از لطف همیشگیتون ⚘⚘⚘ | |
|
درودفراوان بانوآذر جانم زیبا نگاه گرم وپر مهر شماست وجودتون سلامت ⚘⚘⚘ | |
|
هزاران درود بانو جانم بسیار ممنون از نگاه زیباتون ⚘⚘⚘⚘⚘ | |
|
هزاران درودبانو جانم بسیار ممنون ازنگاه زیبا وپرمهرتون ⚘⚘⚘❤ | |
|
سلام ممنون از لطف بی کرانتون ⚘⚘⚘
| |
|
هزاران درود بر استاد گرانقدر بسیار ممنون از نگاه زیبا وپرمهرتون وجودتون سلامت 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
درودبانوجان وجودتون سلامت ⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود