سرنگونی بکارت
میدانی عطش بعد از باران چیست ؟
میدانی بارش بارانهای سیاه روغنی چیست ؟
من دقیقا در میان مهره های مار
و پیچ های گردنه ی راهزنانِ
دشتهای پوشیده از کاکتوس ،
کمر همت خود را با واشر های تیتانیوم بستم
تا به عمق غارهای قبل از بیگ بنگ
دست یابم .
در همان زمان بود که هاله ای را از
رنگین کمان باران و آفتاب
در سخره های استتار شیرین و فرهاد آموختم
و گَرده ی نطفه ی انسان هزار رنگ
در زمین تکثیر شد .
هنوز پشتم از لبخند تمسخر تفتان می لرزد .
روانم در هیچ برکه ی تزویری
آرام و قرار ندارد .
ببینید که در این حوالی
قبیله ی استرکنین ریاکارانه
به ریه هایمان رحم نمی کنند .
ای دخترانی که قبل از بلوغ جنسیّت
یائسه می شوید
شما به عقیمی زودرس مبتلائید و به خود می بالید ؟
بدانید که هر کسی که
علت العلل تخریب شما بوده و هست
مادرش هنوز باکره است .
چیزی دیگر به عملهای زیبایی نقاط
حساس اندام جنسیت نمانده .
کمپین هجوم به مونثان و مخنثان آسیب دیده ،
کارناوال سرنگونی بکارت را آغاز کرده است
و عادت ماهانه ی سقط تحمیلی
در همه جا رونق یافته .
باقر رمزی باصر
بسیار زیبا و جالب بود