سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
آخرین اشعار ناب فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
|
وقتش شده خانه تکانی بکنیم
ای یار بیا جان فشانی بکنیم
تا بار دگر خانه ی دل را
آکنده ز عطر مهربانی بکنیم
⚘ شباهنگ ارجان ۱۳⚘
.............شعرناب............شعرناب.............
این که با نام کوچک می زنی من را صدا
خورده است بدجور به ذهن حاج آقا
لطف کن بعد از این وقتی صدایم میکنی
کن خطاب منزل مرا کاشانه یا مهمانسرا
⚘ شباهنگ ارجان ۱۴⚘
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ارادت🌼 سپاس از توجه شما استاد خوب و بزرگوار🌼 ممنونم از تیک نقدهای به موقع و همیشه ارزشمند و راهنمایی های مفیدتون🌼 برقرار و شادکام باشید استاد گرانقدر🌼 | |
|
سلام و عرض ارادت🌼 سپاس از توجه شما استاد عزیز و بزرگوارم🌼 زنده باشید به مهر گرانقدر🌼 🌼 | |
|
سلام و عرض ادب و احترام🌼 سپاس از توجه شما استاد عزیز و بزرگوارم🌼 پاینده و شادکام باشید🌼 با آرزوی بهترینها برای شما استاد گرانقدر🌼 🌼 | |
|
سلام و عرض ارادت ویژه🌼 سپاس از شما استاد عزیز و بزرگوارم 🌼 و بسیار ممنونم از شما بابت لطف و توجهی که به بنده دارید🌼 سلامتی و بهروزی شما استاد گرانمایه و بزرگوارم آرزوی قلبی بنده میباشد🌼 🌼 | |
|
سلام و عرض ادب🌼 سپاس از توجه شما استاد بزرگوار🌼 شادکام و برقرار باشید گرانقدر🌼
| |
|
سلام و عرض ادب🌼 سپاس از توجه شما استاد بزرگوار🌼 پیروز و پاینده باشید 🌼 | |
|
سلام و عرض ادب🌼 سپاس از توجه شما استاد بزرگوار🌼 شادکام و پاینده باشید گرانقدر🌼
| |
|
سلام و عرض ارادت🌼 سپاس از توجه شما استاد و دوست ادیب فرزانه و بزرگوارم🌼 زنده باشید به مهر🌼 | |
|
سلام و عرض ادب🌼 سپاسگزارم از توجهتون استاد بزرگوار🌼 مانا و برقرار باشید🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر زیباتان در قالب رُباعی است نه آزاد
که فقط در برخی قسمت ها هجاکم است :
وقتش شده (ما) خانه تکانی بکنیم
ای یار بیا (که ) جان فشانی بکنیم
تا بار دگر خانه ی دل را (باهم)
آکنده ز عطرِ مهربانی بکنیم.
بیکران زیبا و دلنشین و هنرپرور
بویژه پایان بندیِ نابَش مرحبا
عید برشماوخانواده ارجمندتان شاد
تیک نقد می زنم که همگان شعر قشنگ تان را بخوانند