يکشنبه ۴ آذر
یاد خدا شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۳۲ شماره ثبت ۹۶۲۶۴
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
تنها جایی که دلم لرزید از یاد خدا می ترسید
زیرا امنیت هم از نداشتن امنیت می ترسید
امروز همه چیز هست و حسن نیتی در کار نیست
حسن نیت هم از نیت حسن نیت می ترسید
آدم خوب مگر در دنیا پیدا شود
آدم از کج خلقی آدمیت میترسید
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما استاد بزرگوار | |
|
متشکرم از شما جوان بزرگ موفق باشید | |
|
درود بر شما بانوی گرامی سپاسگذارم | |
|
به جز از صبوری دل ره دیگری نباشد گذر کن از راه عشق اگر گذری هست | |
|
سپاسگذارم از شما دوست عزیز و همراه من درود بر شما | |
|
شما را به خدا میسپارم برادر عزیزم سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود