سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    چون چشمه جاری...

    شعری از

    سارا (س.سکوت)

    از دفتر از جنس فریاد نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۹۶۱۳۹
      بازدید : ۴۹۹   |    نظرات : ۴۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سارا (س.سکوت)

    نِی تو نَنِگر به هستیِ خویش
    هر چه بروی،نمی روی پیش
    مرداب وجود،..... این منیّت
    زین هستی خود فروتری بیش
                      *********
    نِی تو نَنِگر به آنچه هستی
    تو زاهد ویا که بت پرستی
    آنگاه که رِسی به نیستی تو
    آنجا تو خودت کمال هستی
                       *********
    زین هستیِ خود چه سود حاصل
    زین ماهیّتَت،... تو را چه قائِل
    از ذاتِ خودت تو گشته ای دور
    باش آنکه شوی به ذات واصل
                        *********
    در بطنِ وجود،... زندگی کن
    این زندگی،... با رَوَندگی کن
    چون آب،روان و پاک وروشن
    نِی مردگی ،...نِی تو بندگی کن
                         *********
    آزاده نِما وجودِ خویشت
    خود را نَفَریبان تو به کیشت
    آن خود،..که توبنده ی خودش کرد
    دورش تو نِما زِ کوی خویشت
                         *********
    چون چشمه تو جاری و روان باش
    در وقت حضور تو زِ جان باش
    مرداب،.... زِ این سکون بِگندَد
    واصل تو به یکتایِ جهان باش
     
    سارا رحیمی:پ۹اسفند ۹۹
    ۱۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0