دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر مانداناثروتی ماهی
آخرین اشعار ناب مانداناثروتی ماهی
|
دختر دیوانه ی پیرهن گلی
ردی از خود مینشاند در جنگلی
مو بلند گیسو کمند ابرو کمان
حیف اما او نداشت عقل و روان🤪
لیلی قرمز لباس مرمری 😍
در پی مجنون بی بال و پری؟🥴
پابرهنه با سبد خوش حال و شاد
اینچنین گشت میزنی در برگ و باد؟!
حالت انگاری خراب است دخترم!
کارتو همچون سراب است دخترم😀
عاقلی کن رو به سمت کوی ما
یک پسر دارم مثال قرص ماه😌
قد بلند، هیکل درشت، طره به رو
خلق و خو عالی نماد مرد خوب😊
عیب او اما کمی مشکل شده
انتخاب همسر و اینده اش
با همین عیبش کمی قاطی شده
گویَمَت شبها به وقت خواب خود
میزند جُفتک به پهلویی خود
گر عروسم گردی و گویی بله
میکشم من از سرشوق هلهله
لیلی قرمز لباس مرمری
تو بگو آیا عروسم می شوی؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید