چهارشنبه ۱۶ آبان
گریه های طبل شعری از هادی سلیمانی
از دفتر باربد اندوه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ شماره ثبت ۹۵۶۸۶
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب هادی سلیمانی
|
گریه های طبل
مویه های ابر
و قطره ایی که از پیج زیتونی گیسوانت
بر آب افتاد
ماه از عسل چشمان تو برمی گشت
از ایستگاهی که دیگر نیستی
باران تکرار یک حادثه بود
باران یک حادثه بود
رامشگری دلارام از ریل شمال
در ذهن آخرین درختی سیب
که افتادبرگریه های طبل
با مویه های ابر
و دامنی که نبودنت را صبوری می کرد
نیستی...نمی یابمت
در کدام پیچ ...پیچاندی
در کدام چشم
خواب های کهنه ام را
در ملال تنگ زمستان
در اتهام شاخه های تاکستان
در شرم نبودنت
من قطاری ...روبه شمال
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود