يکشنبه ۴ آذر
بوی عشق شعری از بهزاد ساوانا
از دفتر بي وفا نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۹۵۶۶۶
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهزاد ساوانا
|
گاه بوی عشق را
از کیلومترها میشود حس کرد
مثل حس دمادم تنهایی که هر لحظه
در تار وپودم می پلکد .
گاه در دل تاریکی مطلق
کورسوی کوچک وسپیدی
با مهربانی به تو می نگرد .
گاه عطر یادی در هوا می پیچد
بوی زلف پریشانی
که بر باد داده است ...
می آید از دور ....
و سرمست میشوم وبعض گلویم را
میفشارد و آن را فرو میخورم .
گاه به ماه آسمان می نگرم
شاید در آن لحظه چشمان او
نیز تن درخشانش را برانداز کند
مگر نه اینکه عشق ،
با هم به یک زیبایی چشم دو ختن است .
گاه یاد حرفهایی می افتی
که آخرش را با ((همه اش دروغ بود ))
تزئین می کرد و برای تو می فرستاد
و تو میدانی پشت هر جمله
((همه اش دروغ بود )) یک دل سیر
گریه همراه است ویک عمر ندیدن ولمس نکردن ...
گاه از دور بوی عشق می آید
و در نزدیکی ات عشقی نیست
و تو دلت را خوش می کنی
به لاشه نیمه جان ، گلی زیبا
که هنوز هم از دنیا نرفته و به تو
لبخند می زند
گاه دلت می خواهه
وقتی صبا بر صورتت می وزد
بر بالای غریبانه ترین قبرستان شهر
قدم بزنی و به آسمان بنگری
و حس کنی که
هنوز دارد قدم می زند
ستاره ای زیر باران ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود