جمعه ۲ آذر
مرکب سوخته ( از مجموعه بیمخاطب) شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۹۵۴۸۰
بازدید : ۳۳۲ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
آفتابی
بر بامِ آسمان
امروزِ خود...
کومهای در مه
آخرین هیزم را
بر لب ...
قطاری در کوهستان
دهقان دهقان ...
دستم، بوی دود
خودکار، رنگ ِدود
کاغذ، نقش ِ دود
تا واژههایم نسوخته
یکی بود یکی نبود ...
❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀
آرمان پرناک
|