سه شنبه ۱۵ آبان
غزل باران شعری از عبدالغفور گوك آتاباي
از دفتر هبوط باران نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۹۵۴۸
بازدید : ۱۱۹۰ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر عبدالغفور گوك آتاباي
آخرین اشعار ناب عبدالغفور گوك آتاباي
|
گفت و گوي همه اما ـ اگر باران است
كوچه غوغا شده گويا خبر باران است
ابرها را چه شده مشت به هم ميكوبند
اينهمه كشمكش و حربه سر باران است؟!
يك نفر گفت كه از جنس عروج است هبوط
گفت اين، قاعده اي منحصر باران است
پرتوي، يك نمه باران به كمان ميدوزد
آخر آن دور، لبي تشنه تر باران است
نسترن شيطنتي از گل بابونه شنيد
: "ياسمن دختر و پيچك پسر باران است"
نسترن گفت كمي در نظرت منصف باش
همه را رنگ وجود از هنر باران است
من كه روياندن گلزار غزل كارم نيست
غنچهاي گر شده باز از اثر باران است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.