جمعه ۲۵ آبان
رسم گلعذاری شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۲۴ شماره ثبت ۹۵۴۲۹
بازدید : ۱۵۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
رسم گلعذاری.
تقدیم به همسر و شریک زندگی ام
ای زندگی در نام زیبای تو جاری
سرتاسر عمر از وجود تو بهاری
ای روی پاکت رشک گل های گلستان
گردیده از تو تازه رسم گلعذاری
تو در کویر شعله ها برد سلامی
تو هدیه پاک خدا در روزگاری
چشمان من مجذوب چشمان سیاهت
گردید و حیران ماند در آیینه داری
آیینه ایمان یافت در وجد حضورت
چون دید آیات جمال حق باری
از برکت باران بزاد از دامن تو
سرو سهی بالای باغ رستگاری
انفاس تو بوی بهشت جاودانی
دامان تو گلزار عشق و بختیاری
گر لشکر خوبان به قصد دل کمین کرد
باکی ندارم من که دارم چون تو یاری
از معجز لبخند تو گشته هزیمت
اسباب عجز و غصه و زاری و خواری
شکر خدا کن مهدی و از او طلب کن
افزونی عشق و دوام کامکاری
مهدی رستگاری
دوازدهم بهمن یکهزار و سیصد و نودودو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و شایسته بود
مبارک همسر گرامیتان باشد