يکشنبه ۴ آذر
عنّاب شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۷:۲۷ شماره ثبت ۹۵۳۹۲
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
عنّاب
اینجا ، دگر جایم نیست
تو برایم چقدر،
بیگانه شدی
زدم بر سر، به خود گفتم : افسوس
بدبخت !
دگر بی خانه شدی
دیگر، آنهمه امنیت ات پاشید
ویرانه شدی
دیگر ،
آنهمه ماجرای دورانِ شباب ات کوچ کرد
چقدر پیرانه شدی
دیگر، آنهمه عقل وعاقلی ،
به کجا رفت که چنین ،
دیوانه شدی ؟
چقدر شرجی شده این دل
آب وهوایش خوش نیست
دیگر، آنهمه استوایی بودنت چه شد ؟
چقدر گیلانه شدی
چقدر بی رذلی ات خوب بود
رذیلانه شدی
ولی با اینهمه احوالِ بد
باز پُری ز خاصیت ، چون عنّاب
لبخند باز می شکفد ،
بر لبِ رؤیاییِ شیرینِ ، آن تن ناب
به خود گویم : این چه خوبست که چو عنّاب ،
شیلانه شدی
بهمن بیدقی 99/11/18
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار تشکر فراوان از اظهار لطفتان شاد باشید ، | |
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار تشکر فراوان از اظهار لطفتان شاد باشید | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار تشکر فراوان از اظهار لطفتان شاد باشید | |
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار تشکر فراوان از اظهار لطفتان شاد باشید ، درپناه خدا | |
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار تشکر فراوان از اظهار لطفتان شاد باشید ، درپناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود