جمعه ۲ آذر
ما ز بودن بودن ها هستیم .... شعری از علی اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۲۵ شماره ثبت ۹۵۳۶۸
بازدید : ۲۱۹ | نظرات : ۶
|
|
ما ز بودن بودن ها هستیم ....
از روی بودن ها عهدها بستیم .....
گذر روزگار نبرد عهدمان ....
پایبندیم ; ز خلف وعده عهد نبستیم ....
زمانه ببرد زآنچه بر دیده هاست .....
ما در وجود ، با دل و عقل عهد بستیم .....
گویی هستم، ببند ز قیامت عهدت ....
نفسمان به نفسی بند است ....
غنیمت شمار ای دوست ز عهدت .....
عهد تو شود بر وجودم ز ازل تا الست ....
زانچه خواهی گوی، که جانم به لبیک به خالق بسته است .....
ز بودنم ، ز عهد دل دیوانه ات با محبت باش ......
گراندار وقت ، ز زمان بودنم .....
زنبودنم کاش و افسوس شود بر زبانت ....
پس وفای به عهد دلت بر من ، محبتت بنشیند بر دلم .....
از رسم وفا، بنده دل دیوانه تو شوم .....
زان دل دیوانه ات هرانچه خواهی گوی ....
قیمت وقت دان تا نشود اه و افسوس بر زبانت زمان نبودم...
ز غوغای درونت بر محبتت شیرین شود لبانت ....
شکر بپاش ز لبان شیرینت بر وجودم ........
چو گفته اند شود گل ز محبت خارها ....
محبت بر دلم انداز ز وفای به عهدها ....
باش تا باشم بودنم شود به عهد و وفایت ....
به یادم شود ز تو دلدادگی و عشق و دیوانگی ات بر وجودم ....
ز من بر محبتت ز وجودم شوی صفای وجودم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.