يکشنبه ۴ آذر
گل های زیبا شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۱۶ شماره ثبت ۹۵۲۲۵
بازدید : ۳۰۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
من عاشق روی توام
پرورده ی خارم تویی
دانی که دل جوی توام
عاشق و دلدارم تویی
من نقش ابروی توام
نقاش ابرویم تویی
همکیش و هم خونم تویی
هم رنگ و هم بویم تویی
بوی تو و موی توام
نقاش گیسوی توام
من خال هندوی توام
هندوی خوش بوی توام
گلدان گل روی توام
گل خانه ی رویم تویی
چشمان زیبایم تویی
مژگان رعنایم تویی
اثار زیبای توام
تمام اثارم تویی
لعل لبت اندیشه ام
لب های شیرینم تویی
فاتح منم دینم تویی
چون دین و آیینم تویی
|
نقدها و نظرات
|
دوست گرامی عنایت فرمودین سپاسگذارم | |
|
ممنونم از شما لطف فرمودین گاه اشتباه قلم میراند | |
|
سرزنده و سلامت باشین همچون گل | |
|
سلام و درود بر برادر عزیز تر از جان ممنونم به زیبایی و گرمی نظر محبت امیز تو نیست | |
|
درود بر شما بانوی بزرگوار انسان با دو چیز زنده است عشق و امید | |
|
جناب ندری از حس نیت درویش گونه شما ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست