شنبه ۳ آذر
از نو تازه شعری از علی سالاریان
از دفتر جنون نامه نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ شماره ثبت ۹۵۱۶۰
بازدید : ۳۰۶ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علی سالاریان
|
از نو تازه
---------------
دیدم در نگاهت رنگ گرم زندگی
شعله ای درونم روشن شد
خواستن معنی پیدا کرد
بار دیگر ایستادم
نفس کشیدم عطر بابونه سفید که روییده به دشت خشکسالی عقاید
روزگارم عوض شد
دیدم انسان را بار دیگر
دیدم چگونه احساس روی بال پروانه به سوی عاشق می رود
دیدم چگونه چشمی بال پروانه را می چیند مبادا احساس به مقصد برسد
روزگارم عوش شد
اکنون گرمتر از قبل هستم
نگاهم به انتهای رودخانه است
و لبخند به صورتم جاری
مقصد همچنان معلوم است
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عزیز | |
|
درود بر شما | |
|
درود بر شما بسیار متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.