چهارشنبه ۱۶ آبان
معشوق شعری از رضا درویشی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۹۴۷۶۲
بازدید : ۳۵۲ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر رضا درویشی(درویش)
آخرین اشعار ناب رضا درویشی(درویش)
|
معشوق
غنچه گر فتوا دهد مستی ،شرابی با لبانش
قبله سوی اش رو کنم جا آورم من با اذانش
عطر نابش چون گلابی مست مستانم کند چون
باغ گیسویش پر از گل های مُشکی و جنانش
سرخ یاقوت اش زبانه می کشد بر قلب،آتش
می کند ابرو بِزه با تیر مژگان از کمانش
لعل دستان بر خراباتم دلی گنجور بسازد
ماه و اختر ملک عشق اش نور تابش در جهانش
زهر عشق اش چون عسل بر قلب درویش می نشیند
در نهان اما ز زهری باده باشد در زبانش
آن صنم گر بت شود من دست خالق راببوسم
چون عجب نقشی پدید آرد بلادُر در زمانش
آسمان اَر نقش خود نازی کند گویم پشیزی
بنگر آن زیبای پنهان چون ثمین باشد جمانش
مرغ دل پر می کشد تا راغ یارش را بیابد
شب فلق را سر کند،درویش سحر را با شمانش
(درویش)
زیبا ترین شعر بنده خدمت عزیزان اهل دل و قلم🌹🌹🌹🌹
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
درود بر شما بانوی بزرگوار | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
بسیار ممنون از نظرتان | |
|
سپاس بزگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود